سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نشریه ی فرصت
جمعه 90 مهر 29 :: 10:31 عصر ::  نویسنده : میلاد

مکتب اسلام و معارفش همه برای این است که تو ساخته شوی ، اگر تو ساخته شوی همه چیز ساخته می شود . اگر تو خراب باشی همه چیز خراب خواهد شد . کاری کنید که خرابی ها را اصلاح کنید . نمی خواهد آباد کنید جلوی خرابی های خود را بگیرید .

آیت الله بهاءالدینی (ره)




موضوع مطلب : فرصت اندیشه
پنج شنبه 90 مهر 28 :: 11:28 عصر ::  نویسنده : میلاد

سالهای متمادی است که رهبر انقلاب بر تشکیل کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها تاکیید دارند . کرسی های مبتنی بر حقیقت جویی ، برادری و خیر خواهی . اگر ما اندکی غیرت دینی داشته باشیم کافی است تا صد ها کرسی در دانشگاه ها بر پا گردد . چرا که از مصادیق بارز این غیرت دینی ، تلاش در راستای گسترش و نشر دین ، امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری است . ضمنا اینکه می گوییم مسلمانان برادر یکدیگرند ، یک تعارف نیست حقیقتا مسلمین نسبت به یکدیگر حق برادری دارند و نسبت به هم طلبکارند و باید به حقوق متقابل عمل کنند . از جمله این حقوق مهم بودن سرنوشت خود و دیگران است . کرسی ها بی شک این انتظار را برآورده خواهند کرد .

 ما ملت پیامبری هستیم که ( طبیب دوار بطبه ) بود ، طبیبی که عاشقانه بر سر بالین بیمار می رفت اما ما نشته ایم و چشم انتظار !! در جامعه ما زمینه برای گرایش به معنویت و تعالی معنوی خیلی زیاد است . غیرتی ها فرصت را غنیمت بشماریم . کرسی ها در انتظار طبیبانند ...

 




موضوع مطلب : فرصت اندیشه

پیوندها
لوگو
هیئت عاشقان ثار الله علوم پزشکی تبریز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 170733