سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نشریه ی فرصت
دوشنبه 90 اسفند 15 :: 8:29 صبح ::  نویسنده : میلاد

حضور محمد خاتمی در انتخابات 12 اسفند باعث شد رسانه های ضد انقلاب و برخی شبکه های خبری وابسته به غرب به آن واکنش نشان دهند. البته در ساعت های اولیه اغلب رسانه های اپوزیسیون به تکذیب این خبر پرداختند و رسانه های داخلی را دروغگو خطاب کردند؛ اما با تاخیر چند ساعته مجبور به پذیرفتن این حقیقت شدند.
در همین راستا، برخی از رسانه های غربی نظیر بی بی سی، رادیو فردا، رادیو زمانه، خبرگزاری فرانسه، دویچه وله آلمان و ... با اشاره به تحریم انتخابات توسط سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت، تنها به خبر حضور خاتمی در رای گیری امروز اشاره کرده اند و از کنار آن گذشتند.
اما برخی از شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر و همچنین سایت  بالاترین با انبوهی از اخبار، نسبت به حضور خاتمی در انتخابات ، به وی لقب "خائن جنبش سبز" را داد.
برخی نیز حضور خاتمی در انتخابات را مستمسکی برای توهین به وی یافته‌‍‌اند.
تعداد دیگری از مخاطبین سایت بالاترین و شبکه فیس بوک که انتظار حضور رییس جمهور سابق کشور در انتخابات را نداشته اند، وی را با عناوین زشت و سخیفی مورد عتاب قرار داده اند. دسته دیگری وی را مورد سوال قرار داده اند و خطاب به وی گفته اند "چه امتیازی از نظام گرفته تا در انتخابات شرکت کند."
مسیح علی‌نژاد روزنامه‌نگار لندن نشین در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به شرکت خاتمی در انتخابات امروز نوشت: اعتراف می کنم اگر خبر رای دادن خاتمی تکذیب نشود، می شکنم. تحقیر از دو سو؛ هم از سوی حاکمانی که انگشت جوهری ات را در چشم ما فرو می کنند هم از سوی کسانی که امید بستن به یکی مثل خاتمی را مثل پتک بر سرمان می کوبند...از هر دو تحقیر مطلع ام اما دلم نیامد که نگویم چه امیدهای پنهان که بی صدا می شکند اگر....

همچنین زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت:
"سلام دوستان. منطقه ما در مواقع اضطراری اینترنت قطع می‌شود‌. ضربه بسیار سنگین بود ولی منتظر زمان هستم. این صفحه آماده است برای جناب خاتمی..."



موضوع مطلب : وقتی خاتمی "خائن جنبش سبز" می شود!

پیوندها
لوگو
هیئت عاشقان ثار الله علوم پزشکی تبریز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 170762