سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نشریه ی فرصت

موضوع:
به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار بسیجی محمد رضا نقدی در جمع مسئولین بسیج کارگری در مشهد، در توصیف شرایط رژیم حاکم بر آمریکا گفت: امروز امریکا دیگر فقط یک ابرقدرت مجازی است و سران رژیم آمریکا بازگشت به دوره ابرقدرتی را باید در خواب و خیال جستجو کنند. دوران ننگین ابرقدرتی امریکا به تاریخ پیوسته است و امروز جز یک ارتش شکست خورده و بی روحیه، یک اقتصاد ورشکسته و یک ایدئولوژی رسوا و ناتوان در اداره امور معمولی جامعه چیزی روی دست نظام سرمایه داری نمانده است.

وی در واکنش به راه اندازی سفارتخانه مجازی از سوی امریکا خاطرنشان کرد: آمریکا حق دارد سفارتخانه مجازی درست کند و باید پس از این یک ایران مجازی و یک تهران مجازی هم درست کند، در خیابان های آن قدم بزند، مردم آن را مثل گذشته تحقیر کند و نفت و ذخایر آن را غارت کند تا شاید قدری زخم شکست را با این بازی های رایانه ای التیام بخشد.

وی افزود: اگر شاهان شکست خورده، بازگشت به تاج و تخت را در خواب می دیدند و با خیال خود لذت می بردند؛ خوبی فضای مجازی این است که ابر قدرت های شکست خورده می توانند در فضای مجازی به سلطه خود ادامه دهند و قدری از عقده های خود گره گشایی کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ما به رئیس جمهور امریکا توصیه می کنیم بعد از درست کردن سفارتخانه مجازی به فکر کاخ سفید مجازی هم باشد چون به زودی ملت امریکا تفاله های نظام سرمایه داری را از کاخ سفید بیرون می ریزند و برای آن ها راهی جز لذت بردن از خیال باقی نمی ماند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: سر نوشت سوسیالیزم و سرمایه داری همان چیزی است که می بینیم و باید از این سرنوشت عبرت گرفت.

سردار نقدی اظهار داشت: دنبال روی از روش های سوسیالیزم و سرمایه داری حتی اگر آن را با ظواهر اسلام پیوند دهیم سرنوشتی جز آنچه نصیب این دو تفکر شد ندارد. تنها راه سعادت، راه ملت ماست که در آغاز شعار دادند "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی".

وی گفت: حاکم کردن اسلام در تمام روابط اجتماعی، حاکم کردن احکام دین در مناسبات میان کارگر و کارفرما ، کارگران با یکدیگر، کارگر و کارفرما با سرمایه و ابزار کار، می تواند نظام الگوی اسلامی را که امروز مردم دنیا انتظار آن را می کشند و برای تحقق آن به ما چشم دوخته اند؛ شکل دهد.

سردار نقدی در پایان از فرماندهان حوزه های بسیج کارگری به خاطر اجرای مجدانه ی نظام تربیتی بسیج که تحولات مهمی را به دنبال داشته تقدیر کرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی عاشورا




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
هیئت عاشقان ثار الله علوم پزشکی تبریز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 170858